Пошуковий запит: (<.>A=Статівка А$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Статівка А. Нова монографія з проблем аграрного та земельного права України [Електронний ресурс] / А. Статівка // Вісник Національної академії правових наук України. - 2013. - № 4. - С. 296-297. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vapny_2013_4_38
|
2. |
Статівка А. М. Правові засади сучасної аграрної реформи в Україні та роль селянина в її проведенні [Електронний ресурс] / А. М. Статівка // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Право. - 2014. - Вип. 197(1). - С. 45-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_prav_2014_197(1)__9
|
3. |
Статівка А. М. Співвідношення поняття "господарська діяльність" та "виробничо-господарська діяльність" сільськогосподарських підприємств [Електронний ресурс] / А. М. Статівка // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Право. - 2014. - Вип. 197(2). - С. 35-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_prav_2014_197(2)__7
|
4. |
Статівка А. М. Правове регулювання фінансових відносин за участю сільськогосподарських підприємств як інститут аграрного права [Електронний ресурс] / А. М. Статівка // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Право. - 2013. - Вип. 182(1). - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_prav_2013_182(1)__11
|
5. |
Статівка А. М. Юридичні дефекти в земельному праві України як предмет наукового дослідження [Електронний ресурс] / А. М. Статівка, В. Ю. Уркевич // Бюлетень Міністерства юстиції України. - 2014. - № 7. - С. 134-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bmju_2014_7_34
|
6. |
Статівка А. Про аксіологічні аспекти сучасного аграрного права [Електронний ресурс] / А. Статівка // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Право. - 2016. - Вип. 243. - С. 53-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_prav_2016_243_9
|
7. |
Статівка А. М. Про Концепцію систематизації аграрного законодавства [Електронний ресурс] / А. М. Статівка // Вісник Національної академії правових наук України. - 2017. - № 3. - С. 77-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vapny_2017_3_8
|
8. |
Статівка В. Національний компонент в мовному естетичному ідеалі (на прикладі оцінки милозвучності російської мови росіянами і китайцями) [Електронний ресурс] / В. Статівка, Т. Мовчан, А. Статівка, Ван. Тяньцзюй // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 9. - С. 23-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_9_5
|
9. |
Статівка А. Писемне наукове мовлення іноземних магістрантів-філологів: рівень сформованості та можливості навчання (на матеріалі окремих структурних частин дипломної роботи) [Електронний ресурс] / А. Статівка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 10. - С. 167-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_10_16
|
10. |
Статівка А. М. Анкетування як метод знаходження нового знання у процесі дипломного дослідження філологів [Електронний ресурс] / А. М. Статівка // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 35. - С. 93-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_35_10 Порушено проблему використання емпіричних методів іноземними студентами-філологами в дипломних дослідженнях. Один із таких методів - анкетування - розглянуто як спосіб знаходження нового знання, що є найбільш значущим у дослідницькій роботі. Надано правила побудови анкети, до яких належать такі: визначення мети анкетування; достатність запитань для забезпечення емпіричної перевірки гіпотези дослідження; врахування інформованості опитуваних про предмет мовлення; розташування запитань відповідно до логіки сприйняття змісту анкети; уникання у формулюваннях емоційно забарвлених слів, що підштовхують до оцінних відповідей. Згідно з дослідженнями соціальних психологів автор аналізує класифікації запитань, що можуть входити до складу анкети, описує їх призначення. Наукову новизну статті складає презентація мовленнєвих жанрів анкети та опис її результатів. Стверджено, що анкета як текст є мовленнєвим жанром, що характеризується певною змістовно-смисловою, стилістичною та композиційною єдністю. Змістовно-смислова єдність забезпечується змістом запитань анкети; стилістична - відповідністю ознакам наукового мовлення; композиційна - розміщенням компонентів тексту та зв'язками між ними. Опис результатів анкетування як складник жанру містить такі елементи змісту: зазначення мети проведення анкетування; уточнення місця і часу, опис контингенту респондентів; представлення структури анкети (групування запитань за тематичними блоками, спрямованість яких підпорядкована розв'язанню одного завдання (якщо таке наявне); заявлення мети залучення запитання; опис інформації, що отримана у відповіді, і висновок щодо її інтерпретації; узагальнюючі висновки на основі аналізу всіх відповідей анкети. Композиція опису результатів анкетування відповідає схемі: мета залучення до анкети запитання - результати - інтерпретація результатів. Презентовано систему завдань для формування вмінь формулювати запитання і співвідносити зміст анкети з метою дослідження; складати анкету як мовленнєвий жанр; усувати помилки у змісті та мовному оформленні анкети; описувати матеріали, одержані методом анкетування.Порушено проблему використання емпіричних методів іноземними студентами-філологами в дипломних дослідженнях. Один із таких методів - анкетування - розглянуто як спосіб знаходження нового знання, що є найбільш значущим у дослідницькій роботі. Надано правила побудови анкети, до яких належать такі: визначення мети анкетування; достатність запитань для забезпечення емпіричної перевірки гіпотези дослідження; врахування інформованості опитуваних про предмет мовлення; розташування запитань відповідно до логіки сприйняття змісту анкети; уникання у формулюваннях емоційно забарвлених слів, що підштовхують до оцінних відповідей. Згідно з дослідженнями соціальних психологів автор аналізує класифікації запитань, що можуть входити до складу анкети, описує їх призначення. Наукову новизну статті складає презентація мовленнєвих жанрів анкети та опис її результатів. Стверджено, що анкета як текст є мовленнєвим жанром, що характеризується певною змістовно-смисловою, стилістичною та композиційною єдністю. Змістовно-смислова єдність забезпечується змістом запитань анкети; стилістична - відповідністю ознакам наукового мовлення; композиційна - розміщенням компонентів тексту та зв'язками між ними. Опис результатів анкетування як складник жанру містить такі елементи змісту: зазначення мети проведення анкетування; уточнення місця і часу, опис контингенту респондентів; представлення структури анкети (групування запитань за тематичними блоками, спрямованість яких підпорядкована розв'язанню одного завдання (якщо таке наявне); заявлення мети залучення запитання; опис інформації, що отримана у відповіді, і висновок щодо її інтерпретації; узагальнюючі висновки на основі аналізу всіх відповідей анкети. Композиція опису результатів анкетування відповідає схемі: мета залучення до анкети запитання - результати - інтерпретація результатів. Презентовано систему завдань для формування вмінь формулювати запитання і співвідносити зміст анкети з метою дослідження; складати анкету як мовленнєвий жанр; усувати помилки у змісті та мовному оформленні анкети; описувати матеріали, одержані методом анкетування.
|
11. |
Мовчан Т. Актуальні методи дослідження в дипломній роботі філолога [Електронний ресурс] / Т. Мовчан, А. Статівка // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 8. - С. 260-270. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_8_27
|
12. |
Статівка А. М. Застосування деяких захисних екологічних заходів у сільськогосподарському виробництві за законодавством ЄС [Електронний ресурс] / А. М. Статівка // Вісник Національної академії правових наук України. - 2019. - Т. 26, № 4. - С. 200-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vapny_2019_26_4_12
|
13. |
Статівка А. О. Особливості відтворення іноземного акценту в англо-українському перекладі [Електронний ресурс] / А. О. Статівка // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов. - 2017. - Вип. 85. - С. 52–57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPG_2017_85_9
|
14. |
Статівка А. О. Функціональний аспект дослідження перекладу фонографічних стилізацій [Електронний ресурс] / А. О. Статівка // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов. - 2017. - Вип. 86. - С. 160–166. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPG_2017_86_23
|
15. |
Фролова І. Є. Стратегії відтворення мовленнєвих аномалій в англо-українському художньому перекладі [Електронний ресурс] / І. Є. Фролова, А. О. Статівка, М. О. Тищенко // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Іноземна філологія. Методика викладання іноземних мов. - 2018. - Вип. 88. - С. 85-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPG_2018_88_12
|
16. |
Статівка А. О. Особливості відтворення функціональності графонів в англо-українському художньому перекладі [Електронний ресурс] / А. О. Статівка // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2019. - Т. 30(69), № 2(2). - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2019_30(69)_2(2)__9
|
17. |
Статівка А. Констатувальний експеримент у системі методів лінгводидактичного та методичного досліджень [Електронний ресурс] / А. Статівка // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2021. - Вип. 38. - С. 189-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2021_38_15 Проблема організації, здійснення та опису лінгводидактичного та методичного кваліфікаційного дослідження іноземними студентами-філологами є нагальною і потребує висвітлення її теоретичного та практичного аспектів, про що свідчить аналіз дипломних робіт студентів та визнання ними труднощів, які виникають під час проведення кваліфікаційного дослідження, у тому числі у застосуванні методу констатувального експерименту та його описі. Мета статті - визначення сутності констатувального експерименту та особливостей мовленнєвого жанру, в якому він відтворюється у тексті дипломної роботи. Застосовано такі методи: аналіз теоретичних джерел, синтез і узагальнення отриманих теоретичних відомостей; спостереження за навчальним процесом і аналіз кваліфікаційних досліджень випускників-філологів; анкетування студентів та бесіди з викладачами з метою виявлення труднощів, що виникають під час проведення констатувального експерименту. Основні результати дослідження полягають у тому, що висвітлено цілі, завдання та змістову сутність констатувального експерименту у лінгводи дактичному та методичному дослідженнях; уточнено термінологію; описано мовленнєвий жанр констатувального експерименту; здійснено відбір мовних маркерів для навчання іноземних філологів опису констатувального експерименту. Доведено, що констатувальний експеримент здійснюється з метою отримання більш глибокої інформації для орієнтації в стартовому рівні досліджуваної лінгводидактичної або методичної проблеми і надає базу для теоретичного моделювання більш ефективного навчального процесу. Під час констатувального експерименту отримуються нові знання про предмет дослідження, що дає підставу називати такий метод експериментом. Опис констатувального експерименту є вторинним мовленнєвим жанром, складним, стандартизованим за композицією та мовними засобами. Кожен компонент тексту зазначеного жанру оформлюється за допомогою стандартизованих мовних засобів, тому доцільно навчати іноземних випускників-філологів цих засобів. Перспективи дослідження полягають у теоретичному обгрунтуванні та розробці системи вправ для ефективного формування вмінь здійснювати й описувати констатувальний експеримент іноземними філологами.
|